Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Heel goed

rustgevende praktijk
afspraak op tijd , geen drukte in praktijk en deze keer bij mondhygenist nicol idem, rustig en k...
Lees meer
Prettig
Voel me op m'n gemak. Fijn na traumatische kindervaringen.

Ben heel goed geholpen.
Ik werd in een afspraak voor 3 dingen behandeld controle, vulling en mondhygiënist en iedereen ...
Lees meer
Zeer tevreden
Mijn probleem goed opgepakt en actie ondernomen.

Super fijn
Ondanks mijn angst voor de tandarts, weet ze me altijd op mijn gemak te stellen

zeer tevreden ondanks lastige vulling .
tevreden

Goede mondhygiëniste gezellig!
Altijd leuk!

Goed
Goede behandeling

Is goed
De laatste keer was een spoedgeval. Kon snel terecht en weer goed geholpen.

Goed
Goed maar ik wil wel een vaste tandarts maak niet uit wie

Op een hele fijne manier geholpen.
Goed voorgelicht.

Goed en deskundig
Prima

Goed
Goed

Het laatste onderzoek leek in orde.
Het laatste onderzoek leek in orde.

gewoon goed
mijn behandeling was bij tandtechniek Bas.

Gewoon goed.
Dame bij balie zou iets vriendelijker kunnen zijn, maar over het algemeen prima, zowel het afspra...
Lees meer
Zeer vriendelijk
Zeer vriendelijke behandeling, waarbij ook steeds duidelijk verteld wordt wat er gedaan wordt.

Duidelijk
Vriendelijk en duidelijk wat er aan de hand is .

Goed
Super tandarts vriendelijk personeel.

Uitstekende zorg
Vakkundige zorg, aandacht voor de patiënt, geen stress tijdens behandeling, ontspannen sfeer

Geweldig
Ik kom er al vanaf de basisschool, en al die jaren altijd met een Big Smile de zaak verlaten, dat...
Lees meer
Goed aandacht voor snel herstel.
Bij half jaarlijkse controle was duidelijk dat deel van tand was afgebroken en hersteld moest wor...
Lees meer
Gewoon goed
Gewoon goed hoor !

Top
Fijn en rustig geholpen