Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
3 juni 2023

Prima

Heel goed

3 juni 2023

rustgevende praktijk

afspraak op tijd , geen drukte in praktijk en deze keer bij mondhygenist nicol idem, rustig en k...

Lees meer
3 juni 2023

Prettig

Voel me op m'n gemak. Fijn na traumatische kindervaringen.

3 juni 2023

Ben heel goed geholpen.

Ik werd in een afspraak voor 3 dingen behandeld controle, vulling en mondhygiënist en iedereen ...

Lees meer
2 juni 2023

Zeer tevreden

Mijn probleem goed opgepakt en actie ondernomen.

2 juni 2023

Super fijn

Ondanks mijn angst voor de tandarts, weet ze me altijd op mijn gemak te stellen

2 juni 2023

zeer tevreden ondanks lastige vulling .

tevreden

2 juni 2023

Goede mondhygiëniste gezellig!

Altijd leuk!

1 juni 2023

Goed

Goede behandeling

31 mei 2023

Is goed

De laatste keer was een spoedgeval. Kon snel terecht en weer goed geholpen.

30 mei 2023

Goed

Goed maar ik wil wel een vaste tandarts maak niet uit wie

29 mei 2023

Op een hele fijne manier geholpen.

Goed voorgelicht.

29 mei 2023

Goed en deskundig

Prima

29 mei 2023

Goed

Goed

28 mei 2023

Het laatste onderzoek leek in orde.

Het laatste onderzoek leek in orde.

27 mei 2023

gewoon goed

mijn behandeling was bij tandtechniek Bas.

26 mei 2023

Gewoon goed.

Dame bij balie zou iets vriendelijker kunnen zijn, maar over het algemeen prima, zowel het afspra...

Lees meer
26 mei 2023

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke behandeling, waarbij ook steeds duidelijk verteld wordt wat er gedaan wordt.

25 mei 2023

Duidelijk

Vriendelijk en duidelijk wat er aan de hand is .

25 mei 2023

Goed

Super tandarts vriendelijk personeel.

25 mei 2023

Uitstekende zorg

Vakkundige zorg, aandacht voor de patiënt, geen stress tijdens behandeling, ontspannen sfeer

23 mei 2023

Geweldig

Ik kom er al vanaf de basisschool, en al die jaren altijd met een Big Smile de zaak verlaten, dat...

Lees meer
22 mei 2023

Goed aandacht voor snel herstel.

Bij half jaarlijkse controle was duidelijk dat deel van tand was afgebroken en hersteld moest wor...

Lees meer
22 mei 2023

Gewoon goed

Gewoon goed hoor !

22 mei 2023

Top

Fijn en rustig geholpen

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen
Waterstraat 104
6541 TL
Nijmegen
Zo
Gesloten